Sunday, May 13, 2012

Mother's Day

Hari ini Hari Ibu. Hadiah apa yang korang beri ibu korang? Entah-entah bagi beg tangan jenama COACH. Fullamak! :P Saya yang masih budak-budak ini, mana mampu beli beg tangan berjenama ataupun Iphone. Huhu... bagi kad jelah. Kad buatan sendiri. Oklah kan, dari tak bagi apa-apa. Kautsar tempah bunga ros. Cantik! Warna merah. Suria pun sama. Bunga dia lagi cantik. Warna oren. Saya bukannya tak mampu, tapi terlupa. Logikkah saya terlupa? Hmm... 
Danny ( adik saya ) bagi umi ( ibu saya ) macam-macam. Coklatlah, sepitlah, penlah. Emm.. Saya ada juga bagi brooch yang dikait oleh ibu Suria. Mak dia jual. Siap bagi diskaun lagi! Peluang keemasan, fikir saya pada waktu itu. Saya pun belilah. Tersenyum lebar si Suria tu. Heh, yalah, ada orang lariskan jualan dia.  Okeylah, saya nak menikmati lunch Hari Ibu yang nenek masak. Yum, kecur air liur. 

Bye dan Assalamualaikum!!! :D

No comments:

Post a Comment